Ruilen en retouren

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geruild worden:

  • Mattenshop die speciaal voor de klant op maat zijn gemaakt, zoals: Pasvorm automatten, Pasvorm stoelhoezen
  • Artikelen die na gebruik beschadigd of incompleet geretouneerd worden.
Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling van uw product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Stappenplan ruilen en retourneren

Wilt u een artikel retourneren, volgt u dan s.v.p het volgende stappenplan. Zo kunnen wij uw retournering zo soepel mogelijk afhandelen.
  1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  3. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van uw wens.

Kosten

De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. In rekening gebrachte verzendkosten kunnen niet worden vergoed.